Wednesday, September 3, 2008

Mount Alone

El millor de comensar un Mountain Parade a Leh es que et lleves al mati, poses un peu a terra i ja estas 100 metres per damunt de l'alsada de l'Aneto. A partir d'aqui, qualsevol turo es converteix en un record personal.
Avui he pujat fins al palau de Leh i despres fins el Gonpa (monestir budista) que corona la ciutat (compto que es un 3600 i a cascarla). L'alsada i la manca d'oxigen es noten pero ja em noto forsa aclimatat. Nomes la vista que tens dels voltants es per emocionar-se. Budha reposa dins de la sala. M'hi he estat un parell d'hores entre la meditacio i el no-fer. El sol amaga el seu ultim raig a les 18:17.
Dema comensa el meu trekking, tres dies sol voltant els 4000 metres. M'ho diu algu : a cada cim no hi ha res mes que jo mateix.
A veure com en torno...
Perdiste el temor
al extravio?
El sendero ya es tu vereda!
_________________
El frio
sabe coser:
teje al bovino bien peludo.

2 comments:

Tona said...

si en foto ja es una pasada suposo que en directe es per desmaiar-se...
bona sort des de bcn!
Alba

Tona said...

Arribada: ok
Aclimatació: ok, tot i que certes dificultats degut als aires acondicionats.
Menjar: els non vegetarian.. disfrutant amb la carn arrebossada. :)
I... pel que expliques,
Pròxima destinació: les muntanyes.(qui pogues tocar aquelles roques i sentir l'energia de l'Himalaia!)
que acabi d'anar be!
Tona